TRANSLATE

Sunday, May 26, 2019

ДИМАШ КУДААБЕРГЕН: Құдайдың таңдап алған адамы Dimash Құдайберген.


Image result for dimash kudaibergen



ДИМАШ КУДААБЕРГЕН: Құдайдың таңдап алған адамы
Dimash Құдайберген үшін кескін нәтижесі
ДИМАШ КУДААБЕРГЕН: Құдайдың таңдап алған адамы.

  Қазақ тілі: 1995 жыл.

Айтуынша, ол - әнші, ол басқа әншілерді жылайды.

  Ол лиризм, классикалық және барокко емес. Бұл эмоцияларды керемет дауыспен жеткізеді.

  Ешкім оның әндеріне бей-жай қарамайды. Егер бұл болса, егер вибрато болса, онордан мезосопрано мен баритонға дейін ән айтатын болса, он жетiншi ғасырдың кастрациасы оның өткір тондарында

 Әйелдің араласқан дауысы және адам.

  Және бұл Гай емес.

  Төменгі регистрден бастап, жарқыраған дауылдан бастап, таңғажайып түнде жыланның шырқалған әніне дейін.

   Оның дауысына бей-жай қарамайтын адам жоқ. Әйелдер мен еркектер бір мезгілде қуанып, жылады. Әлеуметтік сабақ бейресми емес. Біреуі, тіпті ол басқа тілде ән айтса да.

  Мен оның әндерін тыңдаймын, мен де жылаймын және күлмеймін. Армандаған сезім мені басқа әлемге жеткізеді, онда тек Құдайға деген сүйіспеншілік пен келісім бар.

  Классикалық музыканы Reggeton-ға азырақ ырғақтарға жақындататын артықшылықты дауыс, әрине, толық эпизодтық үстемдігімен және қалың жұрттың дауысын шығаратын әсерді білетін.

  Мен бұл 21-ші ғасырдағы жаңа Моцарт секілді композитор емес, әнші ретінде емес деймін.

   Паваротти оны тыңдаған кезде оның қабірінде оянады.

  Ал аспанда, бала ән айтқан кезде, Құдай көзін тарылтып, сүйікті Ұлының қолын сілкіндіреді және екеуі де жаратылыстың таңқалуын қайта ашты.

         Орландо Висенте Альварес

No comments:

Post a Comment